Sunday, March 24, 2013

päike! / sun!

Eile oli sama ilus ilm nagu täna - päike, päike, päike!!! Olime eile suurema osa päevast toas. Mina käisin korraks väljas nurgapealses poes. Meil tuli mõlemal supi isu, seega otsustasingi lõunaks teha hakkliha-klimbi suppi. Nii hea tuli välja! Johannes sõi lausa mitu portsu :) Peakski kord nädalas hakkama suppi tegema! 
Igatahes, mul oli eile selline loov tuju. Tahtsin midagi enda kätega teha. Mul on juba pikka aega peas üks mõte, kuidas vaase teha. Tahtsingi eile selle ette võtta, aga mul pole kodus aerosoolvärvi. Ütlesin Johannesele, et lähme kuhugi ehituspoodi ja ostame. Aga siis tuli välja, et ma pean aerosoolvärvidega õues mässama ning arvestades miinuskraade, läks mul see tuhin korraks üle. Küll aga oli mul kodus üks suur lõuend. Otsisin oma värvid välja ning tegin hoopis ühe maali. No muidugi pole ma kunstis üldse hea, aga vahepeal on nii mõnus lihtsalt pintslid kätte võtta ja end loominguliselt väljendada. :) 
Hiljem käisime Johannesega Vanlinnas jalutamas, ostsime pagaripoest moonirulle ja kesklinna burgeriputkast mõlemale ühe hea suure koduse burgeri. Kõht oli pärast nii täis!
Täna paistab ka päike ja ilm on ilus! Kevad on ju kohal! Selline päikeseline ilm teeb mul tuju ka nii heaks. Kuigi homme algab jälle ülikool ja Johannes läheb tagasi Soome tööle. Ma ei jõua ära oodata, mil kevadsemester läbi saab! Tahan ka Soome!!!

Energiat andev puuviljasalat! Sööksin seda lõputult!

It's sunny day today. Just like yesterday. I am totally enjoying it. It gives me so much energy! 
Jay and I spent most of the day at home yesterday. We watched tv and  I made a soup for lunch. Since I wanted to do something creative, I decided to make a painting. It was full of colors. It was good to express myself through the artwork. 
Later in the evening we had a nice walk in the Old Town of Tallinn. We went to te bakery shop to buy some poppyseeds pies. In the city center we boughts two homemade burgers :) Yummie! I felt so full after eating that! 
I hope we will go out today too. I need sun! I am a bit sad that tomorrow starts university again and Jay must go back to Finland to work :( I cannot wait till spring semester ends and I can go to Finland too. The summer will be amazing!!! I am so excited!




No comments:

Post a Comment