Sunday, March 24, 2013

väike pettumus

Mõtlesime täna õhtul Johannesega kinno minna. Ta ütles, et on nõus kõike vaatama. Seega mina valisin filmi. Kahjuks midagi väga head hetkel kinodes pole. Aga valisin Spring Breakers'i, sest teadsin, et seal mängivad head näitlejad. Eriti meeldib mulle Ashley Benson (Hanna Pretty Little Liars'itest). Läksime siis Solarise kinno, ostsime popkorni ka. Vaatasime filmi 25 minutit ja lahkusime. See oli meil mõlemal esimene kord jätta film lõpuni vaatamata ning lihtsalt kinost lahkuda. Aga kahjuks see film lihtsalt polnud üldse meie film.. Ma ise ka ei tea, miks ma nii halva valiku tegin. Võib-olla selle pärast, et olin sellest filmist nii palju kuulnud ja lugenud..mõtlesin, et on hea. Raisatud rahast oli küll natuke kahju, aga polnud mõtet ka oma aega seal raisata. Käisime hoopis toidupoest läbi ja ostsime puuvilja. Kodus tegingi endale banaanist ja punasest apelsinist salatit :) Mõnus õhtune snäkk :)
Enne kinno minekut tegin aknast päikeseloojandust pilti
 Maitsev kõhutäis puuvilja!
Spring Breakers - mitte minu film!

No comments:

Post a Comment